peace yaww..=)

Daisypath Happy Birthday tickers

Saturday 3 December 2011

takdir Allah..=(

Assalamualaikum wbt..
dan slmt mlm semuaa..
hmmm...
siapa sngkaa..
3/12/2011
tarikh aku khilangan seorg teman/abang/senior msa kt SMKP dulu..
huhuhuhu..
smmgnyaa aku tak menduga..
nmun semua ini sudaa tertulis d tgn takdir..
dia tlh pergi utk slamanyaa..
msaa tu aku tgh tgk wyg dgn mum aku..
and suddenly..
I receive a text message from one of my junior..
telling me that he's gone..
totally shock tym tu..
smpai aku rsa mcm nak berdiri trus dri tmpat dduk tu..
smmgnya aku trkejut..
huhu..
nmun itu laaa suratan..
harus menerima dgn hati yg terbuka..
biarpun sedih..
nmun kta hrus relakan dia pergi..
siapa tahu..
mgkin slpas ini giliran kita..
buat arwah Ilham Illani..
smoga diri mu tnang d cna
dan
d tempatkan d klgn org beriman..
sgala nasihat akn ku knang smpai bila2..
amin..

sekadar renungan kita bersama..

No comments:

Post a Comment