peace yaww..=)

Daisypath Happy Birthday tickers

Sunday 4 December 2011

perubahan yang tak d inginkan..=(

Assalamualaikum dan slmt sjhtra utk teman-teman yg sudi membaca blog ini..huaaa...perubahan??semua org pasti berubah..tpi point yg pling pnting ialah..sama ada org tu brubah p sudut yg lbih +ve atau -ve..dan ntah knapa..aku mrasakan bhwa aku brubah ke arah -ve...huhuhu...aku xtaw laaa apa maw jdi dgn aku ne..huhuhu..kdg aku rsa prasaan -ve tu smakin menguasai diri aku sndiri..yes..i have quite a bad temper towards something..tpi aku dpt rsakan bhwa temper aku smakin mnjadi-jadi sjak kblakangan ne..huhu..dan aku smkin hilang fokus dgn hmpir semua apa yg aku miliki skrg..study pn mcm trumbang-ambing jak..aku xtawlaaa...mgkin faktor tinggal luar mmbuat aku jdi mcm ne..apa tak..penat dri pagi ke petang,driving lgi..smpai rumah smmgnya da exhausted..perjalanan plaa dri ruma g UiTM lbih kurg stgh jam r,itu pn law xjem..law jem..mmg teruk r...kdg2 tym mlm teda msa aku nak bt revision..sbb aku taw..law aku stay out lbih dri jam 12,mmg lewat aku r aku bgun esok nya..huhu..apalah nasib..huhuhu...dan mgkin juaa d sbbkan ini,aku rsa sgt stress and eventually it change my attitudes a lil bit..huhuhu..kdg aku rsa ksong msa study..mcm aku xtaw apa yg aku bljr..hilang fokus...huhuhu..aku tkut maw mengakuinyaa..tpi smmgnya aku hilang fokus skrg..huhuhuhu..harap-harap keadaan akan kmbali pulih sprti sedia kala..huhuhu..

Ya Allah..berilah aku kekuatan Ya Allah..smmgnya aku hnya insan hina yg mnumpang d dunia fana ini..cepat atau lambat aku pasti akn pergi bertemuMu..nmun berilah aku peluang,berilah aku ksempatan,berilah aku ketenangan,dan izinkan aku mencapai cita-citaku sblum aku pergi bertemu Mu ya Rabb..berilah aku kesempatan utk mengukir senyuman d wajah kedua org tuaku sbelum aku pergi meninggalkan mereka utk selamanya..permudahkan laa urusan ku ya Rabb..amin..=')

No comments:

Post a Comment