peace yaww..=)

Daisypath Happy Birthday tickers

Friday 2 December 2011

Lara Lagi. . .

Hanya sampai disini saja 
Kisah cinta kita berdua
Tiada daya selamanya 
Terhenti disini 
Biarku pujuk hati ini 
Merawat rinduku sendiri
Setelah aku kau lupai
Sedangkan kau tahu


Chorus
Kasih aku hanyalah untukmu
Tiada lain dalam diriku 
Takkan berubah walau dipisah
Laut biru
Cinta aku hanyalah untukmu
Tak pernah goyah
Tak pernah jemu
Takkan terpadam dalam 
Hatiku yang milikmu
Percayalah
Mungkin sudah suratan kita
Terpisah sebegini saja
Pasti disuatu hari nantiku
Jejak bahgia...


Ulang chorus
Kasih aku hanyalah untukmu
Tiada lain dalam diriku
Takkan berubah walau dipisah
Laut biru
Cinta aku hanyalah untukmu
Tak pernah goyah
Tak pernah jemu
Takkan terpadam dalam 
Hatiku yang milikmu
Percayalah
Mungkin sudah suratan kita
Terpisah sebegini saja
Pasti disuatu hari nantiku
Jejak bahgia....



the song that make me nearly cried when we watch the movie 'Ombak Rindu'...
the words totally make me...
uhhhh...
no words can describe..
huhuhu..
=_="

No comments:

Post a Comment