peace yaww..=)

Daisypath Happy Birthday tickers

Monday 5 December 2011

♥cintaku♥

Assalamualaikum wbt dan slmt sjhtra to all my peeps...waaahhhh...agk straight yaaa ayt ku ne..hahaha...eyaaaa...aku jtuh cinta udaa nee...tpi lmaa da...smnjak aku trpndg diaa utk kli prtama,trus aku ter.........susah nk crita...heee...yg pnting...dia laa cinta ku skrg...uwaiiitzzzz....sepa laa tu kn..
jeng,jeng,jeng...
diaaa ialah.......



MR.ADITYA FIRMANSYAH
heee....cintaa hatiku skrg..hahahaha..nsib laaa dia org sberang..law x..msti dia jdi rebutan rmai d cne kn..hehehehe...aku suka sgt tgk muka diaa..especially bla dia snyum...waahhhhhh...caiirrrr akuuuu!!!ish3...sgt ensom..hahaha..
for those yg xtaw sepa dia..dia ne yg berlakon dlm sinetron 'Nada Cinta' sbagai Vito...perhhhhh...dia laaa yg bt aku maw tgk ja sinetron tu..aku xmaw tgk crita diaa..aku maw tgk diaa jak..hehehe..
ne aku sertakan serba sdkit tntg dia k..

Nama lengkap : Aditya Nuruliman Firmansyah
Nama popular : Aditya Firmansyah
 Nama panggilan : Adit
Tempat dan tanggal lahir : Bandung, 29 Mei 1988
Nama orangtua : Eddy Sudrajat dan Suliah
Hobi : Travelling,automotif dan Novel. (blh bawa tgk ombak rindu ne kn??=D)
Warna Favourite : Merah , Putih , Hitam , dan Hijau (alaaa..tiada biru..xpalaa...putih pn pujaan hati ku..=D)
Status : Single..(paling d sukai...sama laa kita...=P)
Artis Idola : Genghis Khan
All about Adit : Orangnya simple dan nggak suka yang aneh -aneh .Suka bercanda.. (bercanda??no wonder u have kind a babyface..awet muda...=D)
Makanan favourite : Yang penting enak dan bersih
Hal yang nggak disukai: Yang jorok - jorok
Musik Favourite : Jazz
Film Favourite : Film action (romantik??=D)

itu shja...sorry laaa loghat nya ada nada-nada seberang cket...sbb copy paste dri stu blog ne..mmndgkan itu jak yg ada info ttg diaa...hehehe.. yg pnting...ku bahagia!!!ehehehe... I *smurfs* u ADITYA FIRMANSYAH!!!

segak sunggoh.!!=D

fuhhh....*melting*
 heeee...till then...good night everyone,good night my dear Adit,hope I meet u in my dream..=DD

No comments:

Post a Comment