peace yaww..=)

Daisypath Happy Birthday tickers

Sunday 9 October 2011

♥ a wish(s) on my day ♥

assalamualaikum w.b.t !!!!
dan 
slmt petang!!!
ngeee...
yess...
tarikh pada hari ini ialah 9 OKTOBER 1992..
ehhh..
bukan...
9 OKTOBER 2011..
haaaa...
bru btol
hahaha..
sajaaa jak tuuu..
kac maeenn..
hahaha..
ehem2...
waaa...
and tepat-tepat 12.30tgh mlm tu..
mmg gnap laaa uda aku 19 taun pada tahun ini...
heee...
knapa 12.30 tgh mlm??
sbb aku lahir tym tulaaa..
hahaha..
ne bdasarkan fakta yg mama aku bgi..
heee..
pada hari ini juaa..
uda 19taun aku mnghirup udara dan rahmat dari pencipta ku..
Alhamdulillah..
aku masi d beri ksmpatan 
menyambut ulgthun klahiran ku pada hari ini..
fuuuhh...
wish??
hmmm...
byk bhaa wish aku ne..
hehehe...
slh satunya..
aku maw jdi org yg bergunaa utk sumaa..
yess..
especially to my family..
aku hrap..
aku masi brksmpatan utk mmbhgiakan dorg..
i made a lot of mistake..
jadi aku hrp smoga blaa umo aku da meningkat ne..
aku smakin matang mnghadapi kehidupan..
dan insyaAllah..
dgn izinNya..
aku bleh bhgiakan dorg..
heeee...

wish yg kdua..
dari segi kbndaan..
mmg byk aku maw..
hahaha..
tpi bkn org bgi aku..
aku bli sndiri k..
hahaha..
soott udaaa..
ahahahaa...
kalau laa aku ne billionaire..
best juaa kn..
blh aku bli kreta ferrari 15biji kaa..
rumah mansion tuu 10biji kaa..
pastuu shopping habis-habisann..
hahahaha..
tpi aku bkn org mcm tu..
mksud ku..
thp kekayaan ku tak mcm tu..hehehe
tpi apa2pun..
aku ttp bersyukur sbb aku masi ada kehidupan yg baek..
alaaaa...
mslh cket2 tu besaa laa kn..
even org byk duit pn ada mslh diaa gk..
kan kan kan..
heeeee...
soo..
aku mmg bersyukur sgt yg aku masi ada klbhan berpun byk juaa kekurgn laaa..
hehehee..
xpaaa..
next tym aku kmpul duit..
aku bli apa yg ptut aku bli..
wuaaaiiitzzz..
hahaha..
XD
third wish..
hmmm...
haaaa...
heeee..
aku maw......
pershabatan aku dgn sesiapa pun..
xakan putus..
haaaa...
aku maw hbungan aku dgn dorg kekal smpai aku m*t*...
heee....
aku hrp dorg xprnah mnyesal kwn dgn aku ne..
heee...
almaklum laaa..
kwn dorg nee mmg agak sot-sot cket
hahahaha..
GENERAZIs
PLKN-ianz
GANGSTERZs
AS120s
SMKPs
SKPs
dan sumaa rakan-rakan yg sentiasa ku kenangi
walau d mana kalian berada..
aku sntiasa mendoakan kmu..
smoga pershabatan kta trus kekal k..
berlaa dia berhnti dgn hentian dgupan jntung ne..
heee...

fuhh..
pnjg lebar ku brkata-kata..
heee...
apa-apapun..
aku maw ucapkan terima kasiiihh yg x terhingga kpada rakan2..
sbb sudi wish birthday aku yg xsberapa nee...
hahahaha...
aku x expect apa-apa pun sama kamu..
tapi yes...
its make me smile just by knowing ada yg sudi wish..
heee..
smoga kmu d berkati slalu..
ehem...
and yes..
if I'm gone..
xtaw laa bilaaa..
sbb itu rhsia Allah..
just wish me with a recite of al-fatihah and a blessful doa from you..
I will appreciate it totally..
ngeeee...
amin..
till then..
papay!!!

happy bornday azera/teddy/bey
XD

p/s:thanx mum and dad for the shirts!!!fall in ♥ with it!!
=3

No comments:

Post a Comment