peace yaww..=)

Daisypath Happy Birthday tickers

Thursday 6 October 2011

(^_^)

halooooooo!!!!
fuh!!!
kmarin..
bersamaan 4/10/2011
berakhir suda semester 2 d UiTM!!!!
haaaaaa....
legaaaaa...
tpiii..
at the same time
risau gk..
sbb tkut result xbrapa nak syok d lhat nnt pada 4/11/2011
huhuhu...
hrap2 suma berjln lncr r..
huhuhuh..
okaiii...
back to story..
nk d jdikn crita..
 msa 4hb tu....
aku tgk tv r..
lma da kan xtgk tv..
jdi agk excited r gak..
hehehe..
then ttiba aku ttgk satu anime ne..
actually dari ari tuu lgi aku nak tgk..
tpi xprnh ksampaian..
and ngam2 jam11lbh gtu r dia kna tyg..
aku tgk r..
and guess what??
anime tu mmg teramat-amat-amat-amat BEST!!
aku sukaaa weyyy!!!
lma da aku xtgk anime!!
heee..
ini kira anime yg prtama buat aku berminat blik dgn anime..
heee..
dluu aku kurg-kurg da tgk anime..
tpi sjak aku trnmpak crita anime ne..
fuuhhh...
mmg terpaut abiss r..
heee....
crita anime apa??
haaaa...
ne haa diaa....
tajuk di beri...
MAID SAMA'!!
haaaa....
ne plaaa hero & heroin dia...heee..
Ayuzawa & Usui
haaaa....
best critanyaa ne...
mmg gila-gila r..
heee...
and pda mlm tu jua aku try download..
tpi apakn daya..
aku xdpt..
huhuhuh..
ada mslh connection..
huhuhu...
tpi skrg aku tgh tgk crita dia dlm bentuk manga scara online..
heee..
 bhgia juaa hdup ku..
heeee...
and part ne aku pling suka..
heee..
jap..

terbaekk!!!(^_^)  
haaaaa...
smart kn..
heee...
ne bru cket..
ada gk r gmbr laen..
tpi mlas r nk pertontonkan..
nnt ada yg sensitif plaaa...
heee...
ok...
enough blogging..
maw smbung blik manga yg tertinggal..
till then...
papay!!!!
=)

p/s:nnt aku sertakan sinopsis k..heee...mls maw cri skrg..hohoho..XD

No comments:

Post a Comment