peace yaww..=)

Daisypath Happy Birthday tickers

Monday 31 October 2011

hanya luahan...

Assalamualaikum!!!
dan slmt malam peeps!!!
hoo...
agk kpnatan ya aku dlm bbrapa hari ne..
uhhuhuhu...
biasaaalaaa kn..
kerjaa jak stiap ari..
stu ari offday...
mmg gtu laa tu..
huhuhu..
penaat...
huuu...
tdi laee cket accident ow tym keja..
bkn accident paa laaa...
cuma hampir tdi d 'tolak' olh 15plastik beras,yg dlm dia 10kg stiap satu,d eskelator..
waaaa...
nsib juaaa dpt tolak blik ow..
law x..
xtawlaaa apa jdi dgn aku kn...
kot kot dlm kngn udaa...
naaaahh...
no more azera ontheline..
hahaha...
fuuhhhh...
hmmm...
sbnarnya...
aku xtaw mcm mna aku maw luah nee...
hmmm...
aku tak taw laaaa...
tpi mmg sjak kblkgn nee...
mmg aku marah-marah jakk..
huhuhu...
trlmpau byk kli aku pndam kn...
huuu..
jdi aku bt kputusan utk post ne..
spaya aku kasi clear semuanyaa...
yelaaa..
aku pn penat juaa maw simpan dlm ati jak...
aku ne xleh simpan lama-lama,
nnt aku jdi jahat..
susa laee..
susa maw ubah law aku da jahat..
jdi biarlaaa aku luahkan semuanyaa d sni...
huuu...
prtama skali..
yaaa...
mmg umum taw..
aku totally stress tym kejaa..
huhuhu...
aku taw kdg2 aku ne jdi kurg ajar juaaa..
huhuhu...
maafkan aku..
aku xbrmksud utk kurg ajar..
tpi kdg2 kn..
blaa trlmpau pnat..
trkluaar juaa tu sikap negatif tu...
aku xmintaa apa-apa...
cuma cuba laaa pahami...
aku dan kamu..
adalah MANUSIA...
ada PERASAAN..
ada AKAL...
kalau maw org respek sma kita..
kita mesti respek sma org trlbh dahulu..
kita sama penat kn..
aku mintaa maaf law aku melukakan hati sesiapa..
bkn niat aku pn..
kdg-kdg aku sndiri benci dgn sikap aku yg stu ne...
huhuhu...
dan skali laee ako mohon maaf..
seandainya org trsebut mmbaca..
aku cumaa xtaw maw luah sama sepaa..
you are a good person..and I appreciate everything that you thought me..
cumaa kdg2 aku ksian dgn kwn2 aku laen..
kmi simpan dlm ati sbb xmaw mengeruhkan keadaan..
tpi maafkan aku..
sbb aku skg ne daa bmcm2 mslh daaa ne..
jdi otak + emosi aku dlm keadaan xstabil..
dan yaa...
skali lae...
maafkan aku law aku trsilap..
hmmm...

yang kedua...
RESULT FINAL EXAM...
ughhh....
aku rasa maw gilaaa ow bla aku fkir psl bnda ne..
aku tkut gilaaaa...
adoiii...
aku hnya mmpu brhrp spaya kptusan aku lulus jak..
law dpt cmrlang tu..
kira rezki laa udaaa tu...
aku xmaw berharap lbih...
and pling aku tkut...
dua huruf ne...
DM....
bkn DEKAN MELAMPAU..
tpi DISMISS...
ughhhh...
aku tkut gilaaaa...
huhuhu...
aku xmaw mengecewakan fmily aku especially parent aku..
ckuplaaa kalau aku katakan..
aku suda byk kli mengecewakan dorg dlu..
aku akui..
aku bkn org yg baek...
ada msanyaa dtg juaa jht ku tu...
huhuhu..
jdi aku brhrp sgt yg aku dpt lulus SEMUA subjek aku..
huhuhu..
yg penting aku leh mlangkah ke part 3 dgn jayanyaa..
insyaAllah..
smoga d permudahkan urusan ku..
hmmm...

byk laee bhaa aku maw crita ne..
tpi ntahlaa..
mcm mna maw mulakan...
sbnrnyaa aku xmaw pn crita semuaa ne.
tpi aku xtawlaa...
sbb hati aku skit sgt...
smpai aku maw menangis pn kn..
aku xdpt nangis..
aku paksa skalipn..
xdpt juaa...
tetap juaa muka aku slumber yea yea ne..
hmm....
aku pn xtaww da maw bt apaa...
aku maw luah sma kwn ku..
sumanyaa sibuk..
law xpun..
dorg pkai num slaen dri digi...
dala clcm aku kredit smmgnya low jak tu..
maw kol guna digi..
nnt bru maw crita tmati suaa talian..
aggghhhh!!!!
sandi kn..
huhuhu..
kdg2 aku hny mmpu mhon dgn Allah..
spaya tngkan jiwaku ne..
semua ne dugaan..
tpi aku xtaw knapa...
mcm law leh gulik-gulik uda aku ne d jalan raya sana...
berlaku ketidakstabilan emosi yaa...
huhuhuh...
aku xtaw maw ckp paa..
org ckp law blh mnangis,mnangis laa..
kmpom lepass da sumaa..
tpi aku xdpt nak menangis..
keras tul kaa uda hati aku ne??
huhuhu...
sandiiiii...
apa maw jadi ne zer..
huhuhu..
sorry kawan-kawan..
kdg2 aku jadi faker dpn kamu...
aku xmaw kamu taw yg aku ada mslh..
tpi kdg2 trkluar juaa tu..
huhuhu..
maaf yaaa..
skali laee aku mohon maaf..
kepada semua org..
terbuka ne..
mana laa taw umur aku ne xpnjg ka..
apa kaa...
yelaaa..
blm tntu saat seterusnya ne aku masih mmpu menikmati O2 yg d berikan ne..
bila-bila masa jak kena tarik..
jadi aku mmg maw MEMOHON MAAF kepada SEMUA TEMAN-TEMAN..
aku akan cubaaa lupakan semua permasalhan kita..
aku akn cubaaa memahami tindakan kalian yg kdg kala bt aku xsng dgn kalian..
kalau aku ada terambil brg kmu..
jgn segan utk inform..
sbb itu hak kmu k..
mna taw aku ada terambil tpi aku lupa maw kasi blik..'
jdi bknkaa lbh bgus kalau bgtaw aku kn..
blh aku kasi blik..
insyaAllah..
atau aku ada trpnjam sesuatu mcm duit kaa..
bgtaw jak r..
mmg aku pnya memory skrg xbrpa bgus uda..
huhuhu..
jdi aku mhon kerjasama laa kn..
apa laee r..
hmmm..
tu jak kot..
aku cuma maw mintaa maaf kpada semuaa..
sbb aku xmaw suaa simpan bndaa ne lama-lama..
nnt hati aku jadi batu..
xda perasaan susa laee kn..
berlaaa aku luahkan semuanya dgn hrpn..
semua dpt mnerimanya dgn terbuka..
huhuh..
apa-apapun..
aku mintaa maaf..
aku hrp kmu fhm laaa...
kalau blh aku xmaw laee fkir semuaa ne..huhuh..
hrp2laaa kn..
amin..
hmmm...

aku harap aku xkan sdih mcm ne laee..
kalau blh..
skrg ne aku cuma maw have a nice talk dgn sseorg yg aku leh luahkan semua mslh aku..
huhuhu...
tapi..
ntahlaaa..
mcm tedaa nee..
hmm...
never mind laaa...
mgkin nee laaa nsib aku kn..
LONER...
hmmm...
aku hnya mmpu mgnhrp ktngn dri Allah..
Amin...

No comments:

Post a Comment