peace yaww..=)

Daisypath Happy Birthday tickers

Wednesday 26 October 2011

Perasaan saya…

Assalamualaikum dan slmt ptang kpada semua yg mmbaca post ini..apa kbr korg??hope semuanyaa sihat k..jgn mcm aku ne…hmm…sebenar benar-benarnya aku mmg rasaa trsgt stress dan kacau bilau skrg ne..aku xtawlaaa apaa bndaa yg mnghntui aku sjak bbrp hari ne...mmg kacau bilau r dlm diri aku ne..aku xtawlaa…aku rasaa mcm nak mrh jak skrg ne...dala stress tym kerjaa...cmpur laee dgn mslh emosi ne…adoooiiiii…mcm maw gilaaaaa jooooooo!!!!!huhuhu…rsa mcm maw mnangis pn ada…huhuhu..
First…kat kejaa..hmm…bkn semuanyaa yg annoying laa..ada jua yg ok..tpi ada r certain..aku xsukaaa bhaaa…mlas aku…ada jak pe’el nyaa…suh bt tu laaa..suh bt ne laa…mula2 tu aku ok juaa r..tpi mkin lma mkin skit plaaa aty aku…bkn apaa..sama-sama penat bhaaa…tpi kuat tul jua menyuruh tuu..arghhhh!!!aku xsukaaaa!!!and satu laee...aku penat-penat buat..dorg blh pertikaikan..adoooiiiii….xlaaa ku taw apa mslhnyaaa mreka ne..aku xtawlaa samada aku dpt brthn ka x…sbb aku rsa sgt2 penat + panas…huhuhu…aku xjuaa bekiraa bha law bt keja ne…tpi law da aku bt kejaa pn,org pertikaikan,org xhargai..mmg aku nak mengamuk mcm nates…hmmm…sbr jalaaa…dala aku xdpt sgt pokus tym kejaa..huhuhu….ari ne jak tgn aku da luka dua2 dkt ibu jari,kna laee air yg mendidih dgn ‘sejuk’ nya…hadooiii..tekanan jiwaaa!!!arghhh!!!!
Mslh emosi…hmmm..ne yg pling byk main part dia r…sbb mslh emosi ne laaa aku rsaa mcm maw gilaaa....mcm law blh aku maw p somewhere ISOLATED …then aku maw teriak brabis d sana…aku rasa mcm maw gilaaa!!!arghhh!!! I NEED SOMEBODY TO TALK!!! I NEED SOMEBODY TO HUG!! Ya Allah…tngkn jiwa hmbaMu ne..huhuhuh..aku tkut aku akn bt benda yg akn skitkan hati semua org..huhuhu...aku xmaw semua tuu..aku xtawlaaa..aku rsa totally maw gilaa…aku tkut jak nnt tym keja ttiba aku mngamuk ka..p hmpas2 brg ka..aku xmaw semua tu..huhuh..arghhh!!!!!!!!!
Aku maw story dgn org pn kn..aku xdpt nk story…aku xtaw maw mulakan dri mna…huhuhu..arghhh!! apa yg ptut aku bt??huhuhu..to all kwn2 yg caring..makaseehh sbb kmu sudi care sma aku…aku hrgai semua tu..Cuma aku sdih sbb aku xdpt luahkan semuanyaa pda kmu..huhuhu..maafkan aku yaa..doakan aku tng..huhuh..aku syg kmu..huhuh..
Smoga Allah sentiasa merahmati kamu..huhuhuh..
And yes…do pray for my health..and for my inner side..
I will totally appreciate it k..
Thank you peeps..

No comments:

Post a Comment