peace yaww..=)

Daisypath Happy Birthday tickers

Saturday 8 October 2011

the reason to not fall in ♥

 haaaaaaa...
mcm post kecewa??
hahahaha..
tiada maknanya k..
heee..
hnya luahan hati..
namanya pun blog kn..
jdi..
pham-phamlaaa..
hehehe...
hmmm...
post ini d post stlh d yakini blh d post..
heeeee...
suka aku kac bingung org skrg..
hehehe...
okay2..
hehehe...

SINGLE??
YES I AM...
haaa...
byk reason kn org leh gunakan knapa dorg xnak brcinta laee...
so do I..
mybe pengalaman lampau masih menghantui ku..
mgkn juaa aku da MALAS r nak urus bnda ne..
sbab law ada terjadi sesuatu..
the atmosphere will change drastically..
fuuhhh..
towards positive side??
oklaaa..
if towards negative side??
haaaaa..
tu yg bhaya sebhayanya..
masa aku tgh scroll FB ku..
aku trnmpak ayat ne..
  the safe way to not getting your heart BROKEN
is pretending that you DON'T HAVE one..
persoalan diaa d cnee..
kuatkaa hati kta utk 'menyembunyikan' hati kita??
maybe..certain people yes...
tpi pngalaman r kan..
biasanya(biasanyalaa kn) jdi mcm ne..
THE MOMENT YOU REALISED SOMEONE TOUCH YOUR HEART
THERE WILL BE NO TURN BACK
dan aku lbih suka ayt yg kdua ne..
bkn sbab aku yg cipta..(heeee...pok silap boss)
tpi sbb aku da rasa bnda tu balik2..
bbnding dgn ayt yg prtama tu..
mgkn laa..
law kta lom sdar prasaan kta yg sbnrnya pd org tu..
yess...
kta akn jdi org EMOTIONLESS..
tpi blaa kta da sdar..
susa utk kitas kac lupa..
betul ka tidak??
haaa....
so ayt yg kdua tu mmg byk berkena dgn hati ku..
heeee...
SINGLE FOR HOW LONG??
dari aku lahir aku mmg single..
law aku ada kembar blh laa aku ckp aku ne double kn..
heeee...
loyar ko zer..loyarrr...
hmm..aku pun susa maw ckap...
yg aku leh ckap...
taun ne mmg xdaa laaa..
last taun lpas..
hehehe...
ituu pn...before aku masuk UiTM...
so I come to UiTM with no lover..
until this post..
sbb aku kurg pasti laa next post kn..
ehehehe...
gurauu...
hee..
tpi kan..
buat masa ne..
mmg aku maw lay low r dri cinta-cintu ne..
mlas r maw libatkan diri..
I AM PROUD TO BE SINGLE...
heee...
lgipun ne laa masanya aku nak enjoy life SINGLE...
next tym..
bla da kwin(InsyaAllah)
puas gak tu hdup berdua..
heee...
tym tu maw buat apa,buat laa..
halal da kn..
heeee...
sooo...
the reason to not fall in LOVE ialah..
pengalaman lalu
nak single luuu..
and yg pasti..
aku da ada pilihan hati..
yakni...
ORANG YG TLH D PILIH OLEH ALLAH..
sabar...
dan...
berserah...
sbab Allah pasti akn pertemukan aku dgn 'dia' nnt..
heee...
mgkin masa ne aku da mngenalinya...
mgkin jua aku lom mengenali dia langsung...
mgkin jua aku uda trserempak dgn dia
tpi blm tiba masanya utk aku menemuinya..
jadi..
aku hanya akan berserah..
smoga Allah pnjangkan umur ku dan dia..
smoga Allah murahkan rezeki aku dan dia..
supaya aku akn bertemu jua dgn dia nnti..
insyaAllah & amin~
akhir kata..
ambil laa ayt di bwh ne jadi iktibar..
ne bkn aku yg buat..
copy paste dri intrnet..
hehehe...
and once more..
for all the SINGLE LADY(s) out there..
jgn risau bla anda single..
sbb itu tndanya..
anda di'RESERVE'kn utk seseorg yg terbaek bgi anda..
skian..
bertemu laee d post akn dtg...
wadaw-wadaw!!!
=))

I'm single.. 
Not because my heart's been broken or i'm afraid to love again.. 
Not because i'm paranoid or i can't trust anyone.. 
But because i know that Allah has already chosen a partner for me.. 
I know that what i need to work on right now is my relationship with my Creator.. 
And He will send my partner when i'm ready..
Indeed Allah is the best of Planners ♥

No comments:

Post a Comment