peace yaww..=)

Daisypath Happy Birthday tickers

Friday 1 June 2012

kerja time!!

Assalamualaikum dan hai kawan2!!!phewww...wahhh..bersawang gilaa belog ku ini..mmg tak ada masa nak update..rindu saya??sorry yaa...skrg bru ada masa...sbb da resign kerja..eyaaa...aku kerja dr 12/4 smpai 31/5..hehehe..tak lama pun kn..huhuhu...dan aku skali lg d letak d bhagian frozen..eyaaa..utk informasi semua, da 4x yaa, 4x aku kluar masuk servay..ehehehe..mcm pnjara laa plaa..adei..3x part time, dan skali full time..dan 4x jg aku mmg d frozen jak...dan semua tmpat frozen aku da prnh kena..wahhh...mcm2 ilmu jg aku dpt dgn dorg ne..drpd aku 1st part time masa bln 1/2010 smpai laa yg baru2 ne 4/2012..2 tahun daa kn..fuhh..tak sangkaa..smpai kbykn org frozen tu mmg da knal muka aku..mgkin ada yg da bosan tgk muka aku..teeeett...hahaha..jgn mrh, saja jak tu..ehehehe..

apa2pun, byk benda yg aku bljr smasa aku kerjaa ne..byk sgt..tak terluah dek kata2..ahahahaha..bermadahhh gilaaa..hahaha..alaaa...besa2 jak sbnrnya..sbb aku da besa dgn benda2 yg nak d buat..mgkin ada laa sstgh benda yg pd mulanya aku terkial-kial mcm mana nak bt, tp blaa da phm, aku da blh bt sndiri..hohohoho..dan aku kenal makin ramai kwn..hohohoho..best ne...dan tak sngka rmai warga uitm kerja d servay..wee!!!dan..the most amazing thing is, smpena last day aku kerja, ada org bg aku hadiah!!! weee..dari 3 org lg tu..wahh..terharu gilaaa saya... terima kasih yaa Kak Ida,Zairani,  & last but not least, Ruzifah.. terima kasih sgt2 hadiahnya yaa..tak kisah laa psl harga, yg pnting dari hati bhaa kn.. ngeee...dan ruzifah, sorry aku susah kan kau smpai aku 'paging' kau ari khamis tu, sian kau tgh2 sibuk aku p paging kau..dan terima kasih sbb kau pnjamkan ID kau sma aku utk satu hari..hahaha.. Aku prasan jg tu ramai yg pelik knpa aku pakai ID ruzifah,and yeahh..i know what they have on their mind.. tp kan... AAK...ADA AKU KESAH???hahahahaha...biarlah bhaa..kawan ku jg bhaa c ruzifah tu..takkan laaa aku mau tukar sama semua staff d servay??abislaa huru hara servay nnt..hehehe..apa2pun, cik ruzifah, tlg jaga yaaa ID part time tu..ahahaha..kngn tu..aku malas mau smpan, jd aku bg kau jak...lgpun byk da ID part time aku..hehehehe.. apa2pun, aku sng sbb dpt kenal dgn semua org..smada staff lama atau staff baru, baju putih ka, baju merah ka, baju kuning kaaa..aku tak kisah...thanks sbb sudi tegur aku dan sudi jd kwn aku..dan aku hrp prshbtn aku sma semua org kekal..takda persengketaan antra kta..huhuhu..sbb aku tau, tak semua org senang dgn kdtgn aku sbagai pkerja d sana..so aku cuma mampu senyum dan buat dun know jak..tak kisah laa psl org lain..yg pnting aku hppy dgn kwn2 yg lain kan..apa2pun..bt teman2 yg berada d servay, happy working dan smoga mnjdi pekrja yg baik dr segi kualiti yaa..be the best among the best..good luck!! ada masa kamu jumpa jg aku tu.. don't worry yaaa.. xD

till then..slmt malam semua!!!

enjoy the pict!!
pict hadiah jak pun..ngeee...xD

from kak Ida..coklat tak smpat gmbr, da mendarat dgn slmt dlm perut.. xD

from Zairani..thanks Zai!! ;D

from cik Ruzifah..ehehehe...aku blm mkn lg ne..tak smpai hati...hahahaha..xD

till then..
slmt mlm semua!!
 x3


No comments:

Post a Comment