peace yaww..=)

Daisypath Happy Birthday tickers

Friday 1 June 2012

selalu

selalu..
aku berharap yg aku menemui kau lebih awal drpd dia..
selalu..
aku berharap yg aku dpt memiliki hatimu lbih awal drpd dia..
selalu..
aku berharap yg aku adlh org yg ada disisi mu d saat kau gembira..
selalu..
aku berharap bhwa aku adlh org yg mengusap airmata mu d saat kau berduka..
selalu..
aku berharap bahawa aku adalah org yg akn kau bersandar tatkala kau lelah..
selalu..
aku mengharapkan kehadiranku dpt menceriakan hidupmu..
selalu..
aku mengharapkan gurauan ku mampu membuat kau gembira..
selalu..
aku berharap bhawa engkau mampu berkongsi masalah mu dgn aku..
selalu..
aku mengharapkan kau berada d sampingku selalu..
selalu..
aku ingin bergurau manja dgnmu..
namun bgitu..
selalu..
aku mengharapkan perasaan ini cuma mimpi..
kerna kau telah dimiliki..
dan perkara ini tlh lama ku ketahui..
dan aku tak mampu berbuat apa-apa..
namun aku sedar..
aku telah terjerat dlm prasaan ku sndiri..
dan sjak akhir-akhir ini..
kau tlh mencuri ktenangan jiwaku..
aku tak mampu buat apa-apa..
kau tlh memiliki kunci hatiku..
sungguh aku tak sangka mgapa ini blh terjadi..
sakit dan perih bagiku utk terus menyayangi mu..
kerna bkn mudah menyayangi sesuatu yg bukan hak milik ku..
dan aku hnya mampu mengalihkn pndgn d saat aku terlihat kau dan dia..
dan aku hanya mampu memekakkan telinga saat kau berbicara dgn dia..
hanya itu yg mampu aku lakukn..
dan kini..aku berharap bhwa perasaan ku akn terkubur bersama kngn yg ada..
tp aku dpt rasakan bkn mudah utk ku melupakanmu..
duhai syg..
bkn mudah melupakan semuanya..bukan mudah..
dan smmgnya ia adalah sesuatu yg perit bagiku..
namun aku mengharapkan kekuatan drpd DIA,
kerana takkan diuji seseorg itu melebihi batas kemampuan..
aku berharap perasaan ku akan pudar bersama detik waktu..
walau pun sukar, tp aku psti mampu..
namun seandainya kamu mampu mmbaca nota ini,
ketahuilaa..
aku sememangnya sayang sama kamu..
dan aku mengharapkan kau sntiasa bahagia..


its sad..
but that the truth from me..
have a nice day..hmm..
and yes..this song for you..
tak kisah laa psl lirik dia..
tp lagu ne utkmu..


No comments:

Post a Comment