peace yaww..=)

Daisypath Happy Birthday tickers

Thursday 26 April 2012

result??

Assalam dan selamat pagi, petang dan malam kepada semua!!!heeeee....phewww...penat membersihkan habuk2 d blog ne..heee...wahhh...esok pulaa kan hari yg dinantikan...mcm tak percaya...cepat gila masa berlalu...dan aku tak tau kenapa..tiba2 aku mcm no feeling ne..huhuhuhu...adakah aku trlmpau nervous smpai aku mcm takda perasaan sdgkan kwn2 aku yg lain semua da resah2 thap dewa suda..huhuhuhu...ntah laaa...ada mslh kali nervous system...tp bila aku terbuka student portal, trus jantung aku berhenti dlm sesaat 2saat gtu...huhuhuhu...pelik..tp itulah kebenaran nya..huhuhu...hmmm...apa2pun..aku harap semua sahabat UiTM sekalian mendapat kputusan yg cemerlang lg superb...dan semoga tenang bila cek result nnt..amin3x...

No comments:

Post a Comment