peace yaww..=)

Daisypath Happy Birthday tickers

Monday 25 June 2012

syurga dunia??

Assalam dan slmt tgh hari semua!! wahh... ada masih yg tido kaa??? ne kali laa..bawa2laa bngun weyy...matahari da atas kpala daaa..hehe..bagi yg tgh makan tu..perlahan2 makan r..jgn smpai ada yg tersedak kaa...tercekik kaa..nayaa hang...hehehe..sekali skala guna bhasa luar yg bkn bahasa kebiasaan kta..xsalah kaaaaannnn..hehehe..ehem2..

baiklah..rencana yg ingin saya utarakan pada hari ini adalah berbunyi seperti ini...teeeeeet....skema joo ayat..ahahaa...mcm pmbaca brita pn ada..ahaha..okay2..mmg laa title post ak ne bertajuk "Syurga Dunia", tp sebenarnya takda kena mengena dgn mana2 syurga kat dunia ne pun..setiap org ada syurga dunia dia sndiri, sbgai contoh, syurga dunia bagi org yg gila shopping ialah shopping complex, syurga dunia bgi org gila games ialah Cc, ps2, ps3, xbox dan mcm2 lae laa dan last but not least, syurga dunia bagi pencuri..haaa...apa dia?? cer teka..cer tekaa..*tik tok tik tok*teeett..masa da abis..hehe..jwpn dia ialah....PENJARA...hohohoho..pasti bahagia mereka berada d sana..hehehe..err..lari topik ehh?? ok2..back to topic..sebenarnya..ak nak bgtau satu jak nesbab hal ne berlaku pada aku..hmm..aku tak mampu mau ungkapkan lebih2..cukuplaa aku bgtau sedikit jak k psl syurga dunia yg aku alami hari ini..hmm..baiklah...hari ini bersamaan 26/6/2012...aku...aku...aku...adoii..berat tul nak taip taw..huhu..tp takpalaa..aku gagahkan jua jariku utk menaip..huhuhu..bersedia yaa utk baca pengakuan aku ne..tiada yg benar melainkan ditipu laa..ehehe..okay..serius balik..ehmm..tiada yang benar melainkan yg benar..aku mengaku..bahawa..
err...bhawa....aku...aku....aku...hmmm..okay...bahawasanya...










AKU TIADA KELAS SATU HARI NI!!SYURGA DUNIA!!!heee...










sekian terima kasih!!! ahaha..xD


have a nice and blissful day everyone!!
=D

No comments:

Post a Comment