peace yaww..=)

Daisypath Happy Birthday tickers

Friday 6 April 2012

GANGSTER KA??

Assalam dan salam sjhtera kpd semua yg sudi mmbaca post ini!!! wheeww...after a long time, I feel so relieved..ehh..mls laa maw post pkai ingris skrg, nnt ada yg bising aku post dlm ingris..siapa ka??jeng jeng jeng..heee..saja jak tuu..cri gduh..sbb lma suda teda kwn bgaduh ne..hnya terperap d makmal ku yg tercinta, yakni bilikku..hehehe...apa2pun..hari ini aku rasa puas hati sgt dan tersangat laa happy, sbb mslh emosi suda slesai!!ngeee...skurang2nya kurg rsa brslh dan kurg rsa yg pelik2 yg tak boleh d tafsir oleh komputer dan sbgainya...hehehe.. apa2pun, post kali ini, ingin ku utarakan, timurkan, baratkan, selatankan semua nya tntang sebuah persatuan ini (aisehmen..ngee...) baiklah, aku start skrg yaa...


GANGSTER-LICIOUS

heee...baiklah...pertama skali, aku pun tak psti mcm mna aku blh join group ini..mgkin d sbabkan jemputan dri president a.k.a kak yong kami, cik IZZAH SYAZANA, aku pun join laa gangsterlicious ne..hehehe..kunun2 maw jd gangster laa ne..ehehe..Dgn trademark nya yg muka bengis & berdiri senget stiap kali d sbut gangster, mmg bengis laa sgt muka2 yg bdiri senget tu yaa...kekeke...dan pda masa itulaa aku rasa aku mulai rapat dgn sahabat2 yg ada dlm gangsterlicious ne...heee...dan gangsterlicious ne d tubuhkan semasa kami semester 2 yaa...yelaa..tym semester 1 suma nya masi laee malu-malu kushing yaa..tp bla da sem 2, suma da kluarkan belang, jgn kn belang, sgala mcm bnda kluar..hehehehe... dan stakat ini, sem2 adalh sem yg pling jajal..hahaha..yelaaa...sem2 laa ada yg ponteng kelas gara2 maw p tgk hantu bonceng, lpas tu ada yg trlmpau stress smasa jwb final paper physic (slh sorgnya aku yaa..huhuhuhu) trus p karoks utk 2jam law xslap...nahhh..habis d tukarnya kbox tu jdi 'evening club' skjap..hahaha..semua lagu d hantam ar...lagu melayu, ingris(trutama part pitbul, suma nya melalut), korea(biarpun xphm2 dia pnya senikata) dan tak d lupakan, hindustan!!ahahaha..seriously laaa kn, first time la aku nyanyi lgu hindustan d kbox k..hahahaha..lucu juaaa laaa..ada yg perasan kunun2 mnjadi kareena kapoor la..hahaha..teeeettt...sepa tu??hahaha...jgn marah ya peka..woppsss..trsebut nama..hahaha..

Lepas tu tym sem2 jua laa 2x kmi lewat balik uitm k..heee...mmg jajal yaaa...heee...destinasi dia, destinasi yg sama ya, p ruma c siti aminah a.k.a meena..hehe..mula2 tu, p ruma dia sbb ada kenduri sbb masa tu dia baru pindah, dan sbnrnya pd mlm itu jua spatutnya ada satu laee aktiviti yg mlibatkan aku sma c meen, tp stlh berkmpromi dgn mdm G, dpt jua la menghadirkan diri ke majlis c meen..hehe..lpas tu, masa blik tu kn,panik juaa laa kna tahan kn, 1st tym tu bos kna thn, nasib juaa laa aku xlupa bawa kad matrix, law x, tak taw laa apa jd sama ku.huhuhu..dan paling manang pda mlm tu ya, ttiba ada fire drill r,grrr..-___-""..org bru maw brehat, ttba dgr ada bunyi letup2an yg mmbuat aku & izzah kaget ya pd msa tu..tp respond yg d berikan agk lmbt ya..hehe..lpas tu yg kdua tu, kami bru abis mengurus pertandingan kawad ya..wahhh..mmg penat boss...tp mmndgkan suda d jmput utk bertandang ke ruma smpena raya, kmi gagahkan diri dtg p ruma meen wlau muka ku, izzah dgn yuery agak kemerah2an..haha..berjemur jak kan keja...hahaha..masa tu lae kami abis dlm jam5..mmg penat laa..naik jak p hostel, mandi dan rehat skjap, aku cket laee ttido tym tu..hehe..lpas tu, kmi pun pergi laa ke ruma meen, masa tu c anne sma c eyna teda, sbb mata c anne sakit & c eyna aku kurg pasti..lupa2 suda..hehe..lpas tu, kmi balik, ada adegan yg mncemaskn juaa ya, tatkala pkcik guard tu mcm xmaw kasi lepas jak kmi ne blik hostel, tp apa2pun terima kasih kpd cek abg kami, encik yuery wazlan, dpt laa jua lpas yaa..sweet talker juaa c yui ne sama pak guard yaa...hahaha...jgn marah yui..hehe..

Smasa study week, memandangkan paper kami lmbt mula, jd kami ne pun dgn senang hatinya ingin berjalan masa tu..mmndgkan masa tu masi ada mood2 raya, kami p tgk laa movie 'raya tak jadi' , lpas tu ingt nak balik sda,tp bla fkir2 c meen tym tu tgh puasa, dan masa tu pula hari org2 bkrja, jd mmg kompom laa jln sgt 'tidak sesak' kn, jd aku ckp laa sma meen, 'klau balik skrg, mmg kau bbuka d kreta nnt' jd stlh mmikirkan d mana tmpat maw stay, jdi c meen ckp la,'kita stay d beach laa' trus aku smbung, 'trus kita p perdana park' & pda masa tu c ewa ada dkt cna, trus dia ne dgn senyumannya yg comel tu(ya ewa, comel ko snyum mcm tu..hehe) bckp sma kmi, 'perdana park??heee' bersinar2 mata kau tym tu ewa, mcm tu puss in boots..hahaha...jd kmi pun meneruskan perjalanan p cna biarpun tym tu hujan2 suda tu, tp d reda jak, lpas tu bgmbr2 dkt beach, lpas tu mamam2, lpas tu trus p perdana park, niat hati maw tgk tu air pancut berirama, tp ngam2 smpai cna dia abis r..jd kmi kna tnggu laa utk bbrpa puluh minit ya, jd kmi pun bermain2 laa dkt cna..maen tu air pancut yg kcik dan tak lupa jua mainan2 yg ada d cna yaa...hahaha...semuanya jdi budak2..ingt laee masa tu c yui mlarang tu sma kmi jgn maen2 d cna, tp last2 dia pun join...hahaha..knyataan bha kan yui..hehehe..then kami pulang slepas puas 'bjoget' dgn alunan irama pancutan air tu..hehehe..
aku rasa utk sem2 itu jak kot yg aku nak highlight cne..hehehe..

lepas tu masuk sem3..err...aku rasa mcm xbyk sgt kmi berjalan tym ne..maklumlaa, sem3 mrupakan sem yg sibuk bt kami..pling2 pn masa kami jalan2 p tanjung lipat laa..itu jak kot tym2 release tension..hehe..lpas tu kami tgk ombak rindu cma xbest jua tym tu sbb xsmua ada dan aku, anne dan yui tym tu trlpas hmpir sparuh crita suda..huhuhuhu..salahkan itu trafik jem r..huhuhu..lpas tu bermalam d tmpat fatin, hehehe...dan masa tu gk first time aku try maen ukelele thanks to fatin again...err..apa laee r..hmm..lps tu aku da xingt sgt da..mgkin sbb trlmpau sibuk kan, jdi agak hlang ingtn yaa sem 3 ne..huhuhu..

dan sekarang ne, aku rasa lega sbb ada satu beban ne da trtarik dri bdanku..aku rsa senang bila keadaan kembali sperti mcm dulu..terima kasih ya Allah diatas segalanya, setiap apa yg berlaku ada hikmahnya, cepat atau lambat, pasti ada hikmahnya.. apa2pun, aku bersyukur sbb aku d kurniakan Allah dgn sahabat2 sprti mereka, aku harap walau apa yg terjadi, kami sentiasa bersama, dlm susah dan senang, kami akan sentiasa support each other dan talian persahabatan ini sentiasa terjaga sehingga ke akhir nyawa..insyaAllah.. :')

dan kpd semua sahabatku, terima kasih sbb kamu menerimaku dlm khidupan kamu seharian, kamu trima baik dan buruk aku sbagai shabat kalian, dan insyaAllah, aku sentiasa mohon agar kamu sntiasa jadi sahabat aku dunia dan insyaAllah akhirat..
:)

enjoy the picture k..nanti bila semua suda habis diploma, bila rindu antara satu sama lain, kita tgk la pict2 ne k..

p/s: gambar yg dkat tanjung lipat aku takda, jd law suda ada, aku akan tmbh jak nanti, apa2pun, enjoy watching the pict.. :)

WE ARE YOUNG, FREE AND AMBITIOUS!!

IZZAH SYAZANA

NUR SYAFIQAH

NUR SYAHFEKAH

SITI NUR FATHIAH FATIN

SITI AMINAH

NUR SHAZLIEN

SHERRYANNE

NUR SUFYNA

MOHAMMAD YUERY WAZLAN

SAYA  KALIAN!!



cerita dia begini..(modul sem2 pnya crita..hehe)

yuery terserlah ke'gangster'an dia..hehe

kak yong tgk apa tu??ehehehe

makan!!hehe..

puas main air..hehe

something good to remember.. :)

kanak-kanak riang..xD

smile!!

kesukaan c yuery tgk tu air pancut berirama

kak yong sabar..hehehe..

peka sabar..jgn d rebut..hehehe..

tumbuk, tumbuk!! xD

early gangsters...(time ne c yuery blm join)
kareena kapoor!!ehh..bukan..najwa latif bhaa ne..xP
kbox!!hahaha..



at V.I.P room.. ;)

sebelum kelas BEL..hehe                                                                                
wajah2 selepas HBU & HSK..hehe

program dkt pdg kawad.. :)


kak yong mmula bicara..ehehe..

ewa jgn d tenung lama-lama..hehe..

bab makan...serahkan pada izzah a.k.a kak yong..hohoho

Ika: baguuuuusssss!!hehehe

ngeeee...sama kaa??hehe

d ruma meen.. :)

pergelutan kuasa antara president, naib dan setiausaha.. hohohoho.. ;P

bila camera dlm sequel, ini la jadinya..hehe..
Gangsterlicious ne sumanya blh jadi drama king dan drama queenS..hehe

kami masih muda.. ;)
PlayGround Time!! :)

baru sampai perdana park..ehehe..

the sunset moment!!

selepas main air, semuanya basah kuyup..ehehe


bab makan, GANGSTERLICIOUS mmg #1!!

somewhere in CP!!

RCH..nyum-nyum.. :)
gembira kak yong dpt makanan dia..hehehe..

sehingga bertemu lagi d post akan datang..
selamat subuh!!!
hehehe..
=D

2 comments: