peace yaww..=)

Daisypath Happy Birthday tickers

Monday, 2 April 2012

read it with an open heart..

Assalamualaikum dan salam sejahtera kpd semua..
Hmmm…biarlah aku bercakap terus terang…kenapa kita jadi macam ne?? Demi Allah, aku tak mahu tgk kita semua jadi mcm ne..aku sayang kamu semua..aku sayang setiap seorang drpd kmu..tpi knapa blh ada jurang yg mmisahkan kita sekarang?? Ya Allah, sedih aku tgk kita semua mcm ne..terus terangla, aku tak suka bila keadaan jadi mcm ne..aku tak suka tgk kamu mcm ne..sdih aku tgk keadaan jd mcm ne.. mungkin aku kenal kamu lbih kurg setaun sja, tp aku ttp syg sma kmu mcm mna aku syg kwn2 ku yg lain.. aku ttp pentingkn kmu mcm mn aku pntingkn kwn2 aku yg lain..dan mugkin, aku lbih pentingkn kmu lbih drpd aku pntingkn kwn2 aku yg lain..tolong la, for Allah sake, JANGAN BERPISAH/BERPECAH..aku tahu, semua pernah bt ksilapan, but please, don’t do permanent decision today to please temporary anger..tolong laaa..aku merayu sama kamu, aku betul2 merayu…aku tak suka tgk kmu mcm ne..sedih aku tgk..bila aku fikir lae mcm mna keadaan kta sblum ne..sedih aku rasa, biarpun masa tu byk yg tak suka, tp aku bhgia, sebab aku ada kamu semua,aku ada kamu utk aku berkongsi kegembiraan dan kesedihan aku..kalau laa waktu blh d putarkan blik, aku maw kita jd mcm dlu, aku maw kita mcm mna kita dulu..tlong, jgn lupakan detik2 kita semua bersama2 dulu, suka atau duka, kita slalu sama2 kan, walau mcm mna berat atau ringan dugaan tu, kta sntiasa bersama-sama, dan doa ku pda kmu, semoga kmu mnjadi shbtku dunia dan insyaAllah akhirat nnt..tp, skrg aku tkut, seandainya dgn dugaan sprti ini, kita terus trpisah jauh dri pershbtn kita sndiri..aku tak sanggup tgk kawan2 ku semua trpisah jauh hnya d sebabkan oleh hal2 sprti ini,tolong laa jgn jadi mcm ne, kita semua da dewasa, semua pun maw masuk 20 taun suda, ada jg yg mmg lbih 20 taun suda, please, kita bincang elok2..aku tak nafikan, kita semua melakukan ksilapan, mana2 ksilapan yg lepas, kta cuba la trima dgn hati yg trbuka, kta cuba jgn slahkan satu pihak, kta brbincang laa elok2, demi Allah, tolong laa jaga persahabatan kita..aku mmg sayang sama kamu semua, dan aku mohon maaf seandainya apa yg aku prkatakan d sini ada mengguris hati sesiapa, aku minta maaf, tp aku brharap sgt, semoga keadaan akn pulih sprti sedia kala, aku berharap sgt dlm tmpoh 2bulan ne, keadaan kta akn jd lbih baik, dan aku hrp, sblum kta fikir psl kburukan seseorg tu, jgn la lupa yg dia prnh jua bt baik dgn kta, dia prnh snangkan hati kita, mgkin dia prnh guriskan hati kita, tp blajar la utk bertoleransi antra kta semua, kita semua manusia, ada masa kita benar dan ada masa kita trsilap..dan aku mmg brhrp smoga persahabatan kita takkan pernah putus, sebagai mana bulatan yg tiada pemula dan tiada penghujung.. smoga kita jadi lebih kuat dan lebih matang di masa akan datang..selepas ini, law ada yg maw benci sama aku, aku terima jala dgn hati terbuka..sbb aku tak sanggup suda tgk kamu semakin renggang dan lama-lama, terputus plaa talian persahabatan..biarlah aku trus trg skrg, aku tak maw simpan2 suda, aku rasa penat suda..dan aku mohon maaf seandainya aku melukakan hati kamu2 dlm hal ini tp ini semua demi kebaikan kita juga, InsyaALLAH..




Tahukah kamu apa yg ku pinta,
Disetiap doa sepanjang hariku,
Tuhan tolong aku,
Tolong jaga dia,
Tuhan aku sayang dia..

To all my dearest friends, DON’T DENY OUR R2π


Wassalam..

No comments:

Post a Comment