peace yaww..=)

Daisypath Happy Birthday tickers

Thursday, 22 March 2012

BIOLOGOS!!

Assalamualaikum & salam sejahtera!!

hari ini bersamaan dgn 22/3/2012, peperangan tlh dimulakan...peperangan diantara kami, AS1203A1 dan BIOLOGOS 200 atau nama comel dia, BIO200..waaahhh....secara kesluruhannya, mmg ok jua la, biarpun ada jua rasa2 maw gulik2 d lantai exam smasa menjwb soalan tu...apa x nya, ada yg x d target keluar, muncul menampakkan diri, yg d target pula, menghilang utk soalan sem dpn rasanya..naahhh..nasib laa c Yuyui ada ckp psl firasat dia yg freshwater lake akn kluar, sbb mmg BETUL2 keluar itu soalan..hehehe..makasihh yuiii..!! masa tu lg sbnrnya xslesa, tak tahu knpa, tp tgn xbrhenti menggeletar, parkinson??kali laaa...tergagar ttiba..hehehe...mgkin juaa sbb tido xckup kot..huhuhuhu..yalaaa..apa x, 2hari sblm hari exam, tak tido smpai jam6pagi...naaahhhhh..smart laaaa...hari2 sblm dia pn mmg tido lmbt juaa...mmg padan laaa kan..huhuhuhu...tp nasib jua masih gagah mengharungi biologos ne..hahaha..malas maw guna biology, guna biologos laa...nama latin diaa...hahaha..dasar taxonomy tul...=,=""

dan mmg laa kan, bbrpa hari sblm exam ne, mmg meja bljr pn, mcm bkn meja suda, mcm org bru abis bertukang jak...hahahaha...meja berserabut, otak lg tmbh serabut..wuwuwuwu..makan minum lagi laa mcm org xterurus, makan pun spya xda yg pengsan ttiba nnt..hehehe..

huuhhh...exam..mmg buat org xkeruan...=.=""

tp apa2pun, skrg paper biologos da hbis, da berikan yg terbaik, skrg ne twakal jak pd Allah, moga teda masalah..amin.. dan skrg, tinggal 3 laee paper..org laen tinggl dua jak laee paper..ada yg tinggl satu jak laee...uwaaaaaaaa...tbh tul laaa ne...huhuhu..xpalaaa...yakin boleh, think positive!!hehehe..

apa2pun, smoga urusan ku smasa pperiksaan d permudahkan..

Rabbi Asil Waba Asil, Rabbi Asil Walatuasil..
(Ya Allah permudahkanlah, jangan Engkau persulitkan)

sblm tu...tgk laaa gmbr ini sbagai ikhtibar...kekeke..

rasa2 meja sepa??hahaha...mmglaa aku..terang2 da tu lmbg 'ARSENAL' tu..heeee

ne meja c Anne..hehe..
gmbr2 d atas d ambil bbrpa jam sblum paper biologos..hahaha...serabut kan..hahaha..sepa pling serabut, naaahhh..itu no komen..ehehehe..

till then...

have a blissful day peeps!!!

p/s: perjuangan blm selesai, PHY150, CHM256 dan MAT238, I love you bebeh!!!hahaha...xDD

1 comment:

  1. gudluck jer..insyaALLH boleh tu..sama2 kita ya ^^

    ReplyDelete