peace yaww..=)

Daisypath Happy Birthday tickers

Monday 27 February 2012

pesan untuk kamu...

saya bukan teman yang baik..

saya minta maaf...

mungkin silap saya..

mungkin ini takdir Nya..

mungkin ini semua dugaanNya..

dan mungkin..

kamu akan berjumpa dgn kawan yg lebih baik dari saya...

apa2pun..

saya takkan pernah berdendam dgn kamu..

sbb buat apa saya membenci

org yg pernah buat saya gembira..

org yg pernah buat saya tersenyum..

dan saya belum sampai ke tahap utk mencaci apa lagi mencerca kamu..

itu bagi saya suda cukup kejam..

namun begitu..

mungkin ada hikmah kita begini sekarang..

mungkin keadaan akan kembali pulih seperti biasa...

mugkin juga tidak...

namun saya tetap berdoa agar hidup kamu akan sntiasa d berkati olehNya..

dan suatu hari nanti..

bila kamu tringat pada saya..

dan tringat semua apa yang pernah saya lakukan pada kamu..

dan semua kenangan yang kita pernah kongsi..

saya harap kamu tidak keberatan utk menghubungi saya..

sbb saya sentiasa menganggap kamu sbagai sahabat saya..

dunia..

dan insyaAllah..

Akhirat..

walaupun kamu sudah tidak mengganggap saya seperti itu..

semoga terus berbahagia..

=')







No comments:

Post a Comment