peace yaww..=)

Daisypath Happy Birthday tickers

Wednesday 7 March 2012

HELL-OOOOOOO F.E!!

Assalam and hai there peeps!!!!!! ^_^Y
Waaahhh…lama suda x update blog ne..apa blh buat…mmg semester 3 ne adalah semester yg tersangat dan sangat sibuk untuk saya dan teman2 AS1203…dan sedar xsedar, skrg da study week dan minggu dpn & minggu-minggu seterusnya adalah minggu yg paling dtakuti sebab start minggu dpn final exam akan menjengah semua penghuni UiTM seluruh negeri..arrgggghhh..byk yg maw d cover..ohh tidaakkk…mana lagi mslh2 emosi yg sllu mengganggu, tp buat masa ne tolak ke tepi dlu segala mslh2 tu, hrp2 dpt laa tolak ketepi kn..huhuhuhu..apa2 pn, aku mengharapkan yg terbaik dlm menjalankan tugas ku sebagai seorang pelajar, memberikn yg terbaik dlm mencapai sesuatu kejayaan..well, NO PAIN NO GAIN..biarlah bersakit2 skrg, yg penting aku tak sakit pd msa akan dtg..insyaAllah..aku xmaw laa aim terlampau tinggi, tp hrpn utk menaikkan pointer tu sentiasa ada..insyaAllah, yg pnting aku cuba berusaha sebaik mungkin & slebihnya aku kena serahkan pd Allah, sbb bla aku merancang, Allah jg merancang, dan sebaik-baik rancangan itu adalah rancangan Allah..dan apa pun result yg aku dpt nnt, aku cuba redhakan hati dan aku cuba terima seadanya..insyaAllah..tp redha xbermakna aku kena diam2 tanpa ada usaha utk perbaiki diri, itu sama la mcm aku tunggu tu bintang jatuh ke riba, aiseehhh..bermadah plaa aku cne..hehe..xsuka??sorry laaa…tp ini blog saya…hehehe..jd jika tak suka, sila lah tekan butang x tu ya..hehehe…
Apa-apapun, di sini, saya, NoAzSha ingin mengucapkan selamat melangkah ke FINAL EXAM buat semua teman2 UiTM seluruh negeri, semoga kita berikan yg terbaik dlm mencapai pointer yg lebih tinggi, dan semoga apa yg kita belajar slama ne melekat laa sebagai ilmu-ilmu yg berguna yg bukan hnya dgunakan masa belajar, tp jua blh dgunakan masa kita suda kerja nnti..insyaAllah..for my AS1203, korg buatlah yg terbaik k, mari kita menuju kearah kejayaan bersama-sama, BERGABUNG MELETUP,WARHHHHH!!!!









till then,
Assalam & have a blissful day peeps!!!

=D

No comments:

Post a Comment