peace yaww..=)

Daisypath Happy Birthday tickers

Thursday 15 September 2011

The guardian of my heart...

Assalam...
and happy evening everyone...
haaaa...
apa kbar??
hope korg sihat sntiasa k..
hmmm...
aku skrg tgh stay2 kat rumaaa
study week..
mnggu dpan exam udaa jooo...
mataaaiii..
mcam xda bljr apa2..
huhuhu..
lma da aku xupdate..
sllu gak on9..
tp mlas nak update..
hehehe...
THE GUARDIAN OF MY HEART
apa maksud aku dgn ayat d atas tu??
haaaaa..
hati ku d miliki??
xlaaaa...
mgkin gak..
tpi I can't say org tu milik aku..
just suka dlm diam..
hahaha...
kdg2 org akn tnya..
bla lgi aku maw mncri seseorg utk isi kksongan..
tpi bgi msa skrg..
aku xmaw terlibat la bnda-bnda ne bt msa nee...
trlmpau byk yg aku nak fkirkan skrg..
aku kna consider byk prkara..
jdi bt msa ne..
officially aku akn tutup pntu hati aku
utk insan bergelar..
LELAKI...
bkn aku xprcya lelaki..
cuma bgi aku berlaa aku lay low skrg..
aku lbih suka berkawan bt msa ne..
berla masa dan takdir tentukan semuanya...
bla msanya da smpai..
aku x akan mnolak dgn siapa pn jodoh ku..
yg pnting family ku mrestuinya laa..
law fmily xrestu..
jdi stu hal lgi kn..
hmmm...
for the time being..
my guardian(s) in my heart is...
my family
my frenz
and last but not least...
my lil' moon...
they are the guardian(s) that I will fight for in the entire of my life...
they are the one(s) that I want to share everything about me..
they are the one who don't give up on me..
I won't have such a great present other than that..
until I have one more present..
which I will call the present..
'MY SOULMATE'
till thenn..
papay!!
=))

No comments:

Post a Comment