peace yaww..=)

Daisypath Happy Birthday tickers

Saturday 3 September 2011

3/9/2011 story...

halooo...
apa kbar suma!!!
hope korg suma sihat blaka k..
smoga korg dpt kmpul duit rya byk2..
law da dpt,jgn lpa share k..
heeeee..
looking forward ne..
heeeeee....
oraittt..
story mory utk today..
haaaaaa...
ari ne...
3/9/2011..
aku d jmput oleh adek aku utk g uma dia...
heeee...
utk x mnghmpakan prmintaan..
aku g r kn..
together with my besty..
erma hani..
aiseehhh
nma pnuh geng..
hehe...
then stay2 kat cna..
crita2..
anyam ktupat...
hahaha...
itu antra aku sma bbrpa org jak tu..
hohohoh..
then around 4lbh gtu ktorg blik r..
kli ne d sertai dgn junior aku tym smkp..
shima and sharil...
hehee...
trauma c sharil sma aku..
hahaha..
law blh bpaut suda dia sma org sblh..
opppssss...
hahaha...
gurau k..
skadar prumpamaan btapa SLOW nya aku bwa...
hahaha...
lek ko r sharil...
besaa laa ne..
tdi tu gla2 cket...
tu yg trbawa laju tu..
heeeee....
utk tuan rumaaaa...
thanx 4 inviting k...
hpy always..
tke cre urself...
=)

then aku smpai ruma..
kpla agk pning cket..
myb sbb xckup tdoo..
tulaaa tu..
then td around jam8lbh..
ruma ku d knjungi..
siapa ka??
jeng..jeng...jeng...
heeee...
kwn2 aku dri area sabindo..
heeee...
and
fyi.......
slh sorg dri dorg adalh ex aku..
hahahaha
sandiii eh..
lma da aku xjmpa dia lpas kmi break..
kekekeke...
glaa kn...
hehehe...
nsib parent aku xtaw..
kekekeke...
dia signal jua tdi..
tnya sepa yg bru smpai tu..
aku ckp r..
parent..
ehehe..
malu dia trus..
hohoh..
aku xsmpat ambil gmbr dorg td..
law x mmg kmu nmpak la muka dorg..hehehe
especialllyy.....
yg da bgelar ex tu la kn..
kekeke...
tpi..
mmg bkn rzeki kmu r..
hehehe..
nnt la k..
ada msaa..
hehee...
law ada msaa..
aku culik dia..
p bwa bgmbr..
kekekeke...
gilaaaaa...
kna meriam buluh aku leh gf dia nnt...
hehehe...
sandiii...
heeeee...
rsanya smpai kt cne jak kot...
sbb aku rsa agk pnat da ne...
heeee...
besaaa laaa..
sparuh tua da kn..
kekekeke...
till then...
papaayyyy...
=)

No comments:

Post a Comment