peace yaww..=)

Daisypath Happy Birthday tickers

Tuesday 6 November 2012

R.E.S.U.L.T

Assalamualaikum & selamat sejahtera!!

apa kabar semua??law sihat, Alhamdulillah..law kurg sihat, klinik sana memanggil..heheheee..maaf...mmg lama sgt aku tak update blog..maaflaa..sgt2 sibuk..ehehe.. lgpun tgn aku blm brapa ringan nak menaip yg panjang2 skrg ne..hehehe..ibarat kata kawanku, aku klau berblog mmg mcm nak bt cerpen daa...hahahaha..well... aku kan suka kumpul2 crita dlu, bru aku post stu kli...kehkehkeh..tapi kali ne..ak maw post satu jaa...

apa laa kunun yg maw d post tuu kan..jeng jeng jeng..alaaa...dari title pn blh taw daa....hehehe..psl result yg akn menjelang tiba pada ari jumaat ne..

hmm...sejujurnya..aku takut dgn result aku..sbb, aku tahu, bla aku fikir betul2, spnjg sem lepas, fokus aku mmg lari..yaa... aku hilang fokus..tak tahu d mna salah maupn silapnya, tp aku tahu, aku x all-out utk exam kli ne..huhuhu..sedih kan..law aku maw menyesal pn, teda guna jg sda, sbb smuanya suda berlalu..jd mmg teda guna laa kan..angan2 knun maw dpt DL, tp perangai tak pndai nak ubah2..huhuhu..salah sendiri laa kn.. jadi, memandangkan dgn usaha yg ak rasa agak tak seberapa utk semester ne, ak cma berharap tiada subjek yg ak sangkut, maw harap tinggi2, tkut nanti tak dpt, sndiri sakit hati.. maw kekal kan prestasi semester lepas, aku rasa agak mustahil, tp hati tu mmg laa sntiasa berdoa smoga dpat result yg baik.. tp, mmg debaran semester ne mmg agak terasa laa brbanding sem lepas (sem.3)... tak tahu laa knapa...huhuhu...mgkin yalaa, ak tahu ak tak all out mcm sem lepas, tu laa psl ak rasa agak gementar semester ne..ak risau ak akn mengecewakan dorg skali lg..ckuplaa dgn apa yg prnah ak bt dlu..ckuplaa..ak sndiri rasa sakit bla ak fikir blik hal yg silam..ak tahu..doa mereka sntiasa ada utkku, utk berjaya dlm bidang yg ak pilih,dan ak masi ingat wajah kegembiraan mereka d saat mereka menghantar ak ke UiTM utk pertama kalinya, mgkin sbb tula ak ingin mengukir senyuman d wajah mereka sblum ak pergi,sblum ak d jmput Illahi, itu impian ak..ya Allah, berikan ak kesempatan itu ya Rabb..hmm..

apa2pun, ak memohon maaf kpd semua d atas segala kesalahan samada yg sengaja atau tak sengaja, manataw dlam kita bergurau, ada yg terasa hati sama ak, maafkan yaa.. doakan semoga ak dan kawan2 UiTM yg lain mendapat result yg bagus2 semuanya dan kpada semua warga UiTM, smoga kita menjadi kebanggaan keluarga kita k..buktikan yg kita mampu membuat mereka tersenyum dan seandainya mereka mengalirkan airmata skalipun, biarlah ianya airmata kegembiraan d atas kejayaan kita...amin2..

maaf klau post aku agk emosi (ak pn tahan2 emosi sbenarnya), tp ini apa yg terbit dr hati ak sndiri.. :')

No comments:

Post a Comment