peace yaww..=)

Daisypath Happy Birthday tickers

Sunday 24 July 2011

My secretszzzz...

Halooo...
lma x update blog.
heeee...
hmmm...tgk atas...
mcam rhsia sgt r dia pnya title ne..
tp skrg bkn rhsia lg sbb otw nak gtaw la ne kan..
hahaha...
hmm...bkan secret apa jua..
cuma maw share...
yg sjak kblkgn ne...
it feels like my body is not okay..
sometimes i think I want to collapse u know...
huhuhu...
I know its sound serious,
tp ntah la..
bgi aku mcm besa2 jak..
heeee...
(ktara sgt malas nak buat cek-up)
hahahaa...
I dont know la..
sometimes my chest in pain,
my head don't ask la..
sjak kblkgn ne mmg skit jak dia..
bgbung dia dgn chest pain,
mmg rsa mcm nak mmpus pn ada da..
huhuhu...
tp xtawla smada ne mslh dunia jak atau adala lg mslh yg aku xleh ckap skrg,
but yes...
I'm in some medication problem...
but xtawla smada serius atau x..
itu only god knows more...
dan skrg ne pn aku dlm proses memulihkan diri..
so hope its getting better..
sbb bnda ne,
mmg xbaek utk diri sesiapa jak pn yg ada...
so I really hope no one will get it from me or anyone else..
Because...
it make my life so in pain...
its irritating me..
its kinda hell to me..
yes..
its hurt...
but what can I do..
huhu...
All I can do is..
hoping to God..
that it will vanish soon..
InsyaAllah..
Pray for me..
I hope it can lighten the pain..
Amin~~

p/s:whoever read this, please don't ask what the problem is, it might freaking you out...seriously k..I'm not playing...huhu..

I will cont on later...byeeee...
Assalam and good nite...

No comments:

Post a Comment