peace yaww..=)

Daisypath Happy Birthday tickers

Tuesday 7 June 2011

2nd SeMesTeR,DaY 2..=/

holaaaa...apa kbar korg??hrp siht la hndaknya k..hurmmm...yepp...today is the 2nd day of 2nd semstr..hmmm..pgi2 tu mcm besa r,bgn awl2,then jln g klas,and kliah fzik td..hurrmmm...overall ok r,lecturer pn ok2 jg ne..hehehe..we get along as good as possible..hehehe..then mcm besa r,paitung blik org skjp sblm g hbu,then tym kt hbu td,aku mac kkal d kesatria negara,.then all of sudden,all unit beruniform kna suh kluar,so,ktorg kluar & dorg pn gtaw,yg suma org dlm unit beruniform part 2 d jmput utk p ruma trbuka tadau kaamatan,best jga r,dpt bju free,mkn free,transport free..tp then kna gtaw yg ktorg kna mnari,ter'snap' jg ne..wahh,stakat mnari sorg2 tu,pndai r,law mnari rmai2 plus dpn2 org ne,ada mslh cket..hehehe...tp nak xnak kna ikt la..then,tym tu gk,ada pmbhgian borg komander,tym tu aku xtaw sbnrnya apa yg ada d otak aku ne,ttiba aku p ambil borg tu...hmmm...now aku sndiri jga pning kpala smada maw isi atau x borg tu...aku xtaw apa yg ptut aku buat..huhuhuh...ya Allah,please give me a strength and wisdom to overcome this problem..amin~~
hmmm...btol2 aku xtaw apa yg sptutnya aku buat..huhuh...Am I right???Am I wrong??I really dun know..fortunately that my lil moon boost up my spirit back,she make me laugh when i dun have intention to laugh..huhuhu..thanx my dear moon...love & miss u as alwys sis..hehehe..hmm,skg ne pn mac trfkir2,rsa mcm nak larikn diri jak ne..huhuhu...I'm damn blank rite now..huhuhuu...hope I will be fine tomorrow..huhuhu...good nitez everyone...may god bless us always...amin~~

No comments:

Post a Comment